”Ge oss ett år”. Det är juni 2017, mottagare är ledningen på LRF Media.
Vi har just pitchat idén om en ny plattform som knyter ihop hela livsmedelskedjan: AGFO. Vi fick grönt ljus! Och vi satte fart. Rejäl fart.
Under året har vi trendspanat, intervjuat entreprenörer och storbolag, rapporterat från konferenser och slitit ut ett antal t-shirts med vår logga på. Vi har blivit inbjudna till stora såväl som små scener för att inspirera och leda samtal. Vi har pratat agtech i morgon-tv och våra populära Agfo-kartor har lyft fram aktörerna som pushar framtidens matsystem. I vår serie Agfo talks har vi diskuterat framtidens mat ihop med spännande gäster. Och vi har skrivit Agfo Weekly i 42 veckor med superbra gensvar. Är du inte på listan? Signa upp!
Oavsett om du har varit med från starten, hoppat på under vägen, eller besöker Agfo för första gången – vi är så glada över att du är här! Det är ett tecken på att du är nyfiken på framtidens matsystem.
”Snart är vi tillbaka hos ledningsgruppen. Och du kan bidra!”
Nu har det gått ett år. Loggan är den samma (tack Piece of Work), vår vision likaså: Att knyta ihop livsmedelskedjan för att möta framtidens behov och utmaningar. Det kommer vi fortsätta att göra, men i högre takt med nya spännande

Läs hela nyheten här


En nyhet från Agfo - News

En nyhet från Agfo